Firmy Jutra – rozwijaj swoją firmę z programem Firmy Jutra Google i PFR

W kategoriach: Wskazówki i porady,

Jako, że ubiegły rok zmusił wielu przedsiębiorców do funkcjonowania w zupełnie nowej, trudnej rzeczywistości, wielu z nich nadal walczy o przetrwanie przenosząc swoje działania do sieci. Natomiast wraz z pojawieniem się nowych obostrzeń zarówno liczba klientów, jak i firm oferujących swoje produkty czy usługi w Internecie rekordowo wzrosła. Dlatego też z inicjatywą pomocy dla mikro, małych i średnich przedsiębiorców wyszła firma Google wraz z Polskim Funduszem Rozwoju oraz Operatorem Chmury Krajowej. Stworzono program szkoleniowo-rozwojowy Firmy Jutra. Na czym dokładnie polega idea programu, do kogo jest skierowany i jakie są główne zalety programu Firmy Jutra?

Firmy Jutra – dla kogo dedykowany jest program?

Stworzony przez Google, Polski Fundusz Rozwoju i Operatora Chmury Krajowej program Firmy Jutra skierowany jest to:

  • mikro, 
  • małych, 
  • średnich przedsiębiorców. 

Firmy Jutra Google i PFR to projekt dedykowany dla właścicieli firm pragnących rozwijać swoje działania w Internecie. Program został przygotowany tak, aby zarówno początkujący przedsiębiorcy, jak i Ci posiadający już pewne doświadczenie mogli poszerzać swoją wiedzę oraz umiejętności. Bezpłatnie zdobyta wiedza pomoże przede wszystkim zwiększyć zakres prowadzonej działalności w Internecie, pozwoli stawiać czoła wyzwaniom w nowej rzeczywistości, a co równie ważne – wprowadzane działania stopniowo będą zwiększać sprzedaż usług i produktów w Internecie. 

Oferta programu Firmy Jutra Google i PFR

W ramach programu Firmy Jutra każdy (mikro, mały, średni) przedsiębiorca całkowicie bezpłatnie otrzyma pomoc w zakresie:

  • indywidualnych konsultacji z doradcą programu dla firmy, 
  • dedykowany dostęp do kursu video z zakresu marketingu internetowego, 
  • dostęp do ćwiczeń mających na celu utrwalenie przyswojonej wiedzy, 
  • zaproszenie na cotygodniowe konsultacje z doradcą, 
  • 3-miesięczny okres wsparcia w zakresie wprowadzania zmian. 

Dodatkowo program obejmuje także takie materiały jak:

  • Kurs Lean Canvas i e-booki biznesowe wspierające szybką adaptację modeli biznesowych firm od Polskiego Funduszu Rozwoju
  • kurs wprowadzający do rozwiązań chmurowych dla małych i średnich firm od Operatora Chmury Krajowej, aby zaproponować rozwiązania chmurowe, które mogą pomóc zwiększyć ich innowacyjność i obniżyć koszty działalności. 

Łącznie jest to 26 tys. indywidualnych i całkowicie bezpłatnych konsultacji dla firm prowadzonych przez 16 doradców. Firmy Jutra program Google to ponad 70 godzin praktycznych kursów online, dzięki którym przyswoisz masę merytorycznych wskazówek. Wiedza ta pozwoli Ci zdobyć lub zwiększyć widoczność w Internecie, poszerzy horyzonty i ułatwi dostosowanie modelu do obecnych warunków panujących w gospodarce. Dodatkowo w celu zwiększenia efektywności firmy doskonale sprawdzą się rozwiązania chmurowe, które również zostały obszernie omówione w programie Firmy Jutra Google i PFR

Własna firma szansą na lepsze jutro 

Już w ubiegłych latach działania marketingowe były jednym z priorytetów, o jakie powinna była zadbać każda firma, która chciała rozwijać się i zwiększać swoją sprzedaż. Natomiast rok 2020 pokazał przedsiębiorcom, że Internet daje możliwość rozwoju firmy nawet w naprawdę kryzysowych sytuacjach. Wystarczy zastosować odpowiednie kroki i prawidłowo wykorzystać dostępne materiały czy wiedzę, by już po chwili zauważyć pierwsze efekty. 

Firmy Jutra, program Google i PFR ma na celu przybliżyć przedsiębiorcom możliwości Internetu, w tym:

  • jak zwiększyć widoczność i dotrzeć do większej liczby klientów, 
  • jak promować swoją firmę i kreować jej wizerunek wśród odbiorców,
  • w jaki sposób wykorzystywać dostępne narzędzia czy zmieniać model biznesowy dopasowując go do zmiennej rzeczywistości i wiele innych. 

Jeśli prowadzisz swoją firmę, sprzedajesz produkty przez Internet lub chciałbyś zacząć to robić czy jeśli pragniesz rozwijać swoją firmę skorzystaj z programu Firmy Jutra. To nic nie kosztuje, a pozwoli Ci rozwinąć firmę w Internecie. Liczba osób jest ograniczona – w programie może wziąć udział 15 tysięcy osób. Zmaksymalizuj możliwości, jakie oferuje Internet – zapisz się do programu Firmy Jutra. Jest całkowicie bezpłatny i bez zobowiązań!

Zobacz inne artykuły

Google Moja Firma – jak poprawić pozycję wizytówki
Wizytówka w Google – niby taka niepozorna, a dająca tak wiele możliwości, jeżeli chodzi o lokalne promowanie Twojego biznesu. W takim razie jak poprawić pozycję wizytówki? Kiedy użytkownik szuka usług i produktów na danym obszarze, Google podpowiada konkretne miejsca. Wizytówka Google sprawia, że przedsiębiorstwo częściej wyświetla się w wyszukiwarkach. Co więcej, GMF jest też sposobem na […]
Bezpieczne hasło
W kategoriach: Wskazówki i porady,
Twoje bezpieczne hasło Silne hasło w Internecie to podstawowy środek bezpieczeństwa. Warto poświęcić mu więcej uwagi, aby skutecznie chronić swój biznes, a także sprawy prywatne. Czy wiesz jak stworzyć bezpieczne hasło? Odradzamy wpisywanie swojego imienia i nazwiska, nawet zaczynając z dużej litery, a kończąc rokiem urodzenia. Oczywiście przejdzie ono w zapewne każdym systemie, ale powiedzmy […]
e-commerce - czym jest i jak działa?
E-commerce, czyli handel elektroniczny, to termin, który zna każdy, kto choć raz dokonał zakupu przez internet. W dobie cyfryzacji i rosnącej popularności zakupów online, e-commerce stał się jednym z kluczowych elementów globalnej gospodarki. Ale czym dokładnie jest e-commerce i jak działa? Jakie są jego typy i jakie korzyści przynosi zarówno dla sprzedawców, jak i konsumentów? […]
Jak budować pozytywny wizerunek firmy w Internecie?
Jak Cię widzą, tak Cię piszą. Prawda stara jak świat i tyczy się również kwestii budowania wizerunku firmy w Internecie. Jest to proces o który należy zadbać na wielu płaszczyznach. Mało tego, bywa pracochłonny, co więcej, również czasochłonny.  Posiadanie dobrej reputacji firmy to jednak bardzo ważna składowa jej sukcesu.  Jak budować pozytywny wizerunek firmy w Internecie? Kreowanie […]
Yoast SEO w Wordpress - o co mu chodzi?
Dzisiejszy wpis kieruję do tych, którzy swoją znajomość z Yoastem dopiero zaczynają i walczą o zielone światło.  Poznać się z nim warto, wszak odpowiednia optymalizacja strony to być albo nie być w internecie. Czym więc jest Yoast SEO? Otóż jest to najbardziej popularna wtyczka która ma za zadanie wspierać optymalizację treści na stronie.  Siedzi sobie […]
Optymalizacja sklepu internetowego krok po kroku
Na czym polega optymalizacja sklepu internetowego? Prowadząc biznes w branży e-commerce zawsze chcemy dotrzeć do jak najliczniejszego grona potencjalnych klientów.  Warto jednak zdać sobie sprawę, że samo założenie sklepu internetowego nie wystarczy. Nie pojawiasz się wysoko w wynikach wyszukiwania? Potrzebna Ci jest optymalizacja sklepu internetowego. To szereg działań marketingowych związanych ze strukturą serwisu i treściami, […]
Meta Tagi - title i description - jak tworzyć metadane?
Meta title i meta description Meta title i description są bardzo ważnym elementem wyświetlanym przez wyszukiwarkę Google. Opisane są w nich kluczowe informacje na temat danej witryny internetowej, które nie są widoczne bezpośrednio na stronie. Ich zadaniem jest sygnalizowane zarówno użytkowników, jak i wyszukiwarki o temacie, jaki znajduje się na danej podstronie. I choć na […]
Buyer Persona - co to jest i dlaczego powinieneś ją mieć w E-commerce?
Persona, to brzmi dumnie. Tylko co to jest? I dlaczego tak często słyszysz o tworzeniu persony w kontekście skutecznych działań e-commerce? Jest to ważne, tworzenie persony może być jednym z elementów wsparcia dla e-commerce. Persona w e-commerce – co to jest Persona to model fikcyjnego klienta do którego kierujesz swoją ofertę. Ważne jest to, że […]