Bezpieczne hasło

W kategoriach: Wskazówki i porady,

Twoje bezpieczne hasło

Silne hasło w Internecie to podstawowy środek bezpieczeństwa. Warto poświęcić mu więcej uwagi, aby skutecznie chronić swój biznes, a także sprawy prywatne. Czy wiesz jak stworzyć bezpieczne hasło? Odradzamy wpisywanie swojego imienia i nazwiska, nawet zaczynając z dużej litery, a kończąc rokiem urodzenia. Oczywiście przejdzie ono w zapewne każdym systemie, ale powiedzmy sobie szczerze – nie trzeba być hakerem, aby bez najmniejszego wysiłku odgadnąć takie hasło. Przechwycenie hasła logowania, chociażby do skrzynki mailowej może być negatywne w skutkach.

Generator haseł – stwórz silne hasło bez wysiłku

W obecnych czasach nie warto używać słabych i krótkich haseł, które nie są losowo wygenerowanymi ciągami znaków. Tylko z takim hasłem zadbasz o bezpieczeństwo danych w firmie, czy prywatnych kontach email lub bankowych. Aby nie dopuścić do sytuacji, w której przez banalne hasło utraciliśmy ważne dla nas konto, powinno się skorzystać z generatora haseł. Na LinkAPI.pl oferujemy bardzo dobre narzędzie do tworzenia silnych i bezpiecznych haseł w cyberprzestrzeni. Nasza usługa wygeneruje dla Ciebie odpowiednie hasło, które będziesz mógł skopiować i zapisać.

Wygenerowanie bezpiecznego hasła zajmie Ci tylko chwilę – to zaledwie jeden mały krok, na drodze do gwarantującej ochronę obecności w Internecie. Nasze hasła dostępne są dla wszystkich użytkowników, a więc także dla Ciebie! Są również udostępniane tylko Tobie – nie są nigdzie wysyłane lub zapisywane. Trafiają tylko i wyłącznie do Twojego schowka, dzięki czemu masz pewność, że tylko Ty go użyjesz. Generator haseł LinkAPI.pl to narzędzie wykorzystywane do tworzenia szerokiej gamy niesłownikowych, trudnych do odgadnięcia haseł, których złamanie jest niemal niemożliwe.

Silne hasła w Twojej firmie

Prowadzisz biznes w Internecie? Zadbaj o swoje bezpieczeństwo, pracowników, a także klientów! Przy użyciu naszego generatora haseł stworzysz losowe hasło ze znakami specjalnymi i innymi parametrami. To najlepsze rozwiązanie dla Twojego biznesu! Wygeneruj wszystkie hasła potrzebne do zarządzana swoją firmą – nie wymyślaj ich, tak jak robiłeś to do tej pory. Z naszą pomocą masz pewność, że każde Twoje hasło będzie nieprzewidywalne dla innych użytkowników, a przed wszystkim dla cyberprzestępców.

Pamiętaj o częstej zmianie haseł

Wygenerowanie bezpiecznego hasła w dzisiejszych czasach jest bardzo łatwe. Można zrobić to w zaledwie kilka minut. Nie oznacza to jednak, że raz wygenerowane hasło będzie Ci służyło na wieczność – ważna jest także jego cykliczna zmiana. GIDO, czyli Generalny Inspektor Ochrony Danych Osobowych zaleca zmianę haseł co 30 dni. Takie rozwiązanie wiąże się z mniejszym prawdopodobieństwem wycieku hasła czy kradzieży.

Bezpieczeństwo w Internecie na pierwszym miejscu

Bezpieczeństwo użytkowników w Internecie powinno być na pierwszym miejscu. Twoje hasła powinny być maksymalnie chronione. Pamiętaj, że od ich trudności zależy bezpieczeństwo Twoich danych. Jeśli więc zależy Ci na tym, aby Twoje hasła były silne i niemożliwe do złamania, postaw na ich wygenerowane w naszym systemie. Gwarantujemy, że w tym zakresie mamy duże doświadczenie, któremu już dziś możesz zaufać.

Zobacz inne artykuły

Jak napisać FAQ? - praktyczne porady
Co to jest FAQ? Prowadzenie biznesu w branży e-commerce bez wątpienia wiąże się z pytaniami od klientów i setkami wysłanych odpowiedzi na niemal te same problemy. Jest na to sprawdzony sposób, który umożliwia użytkownikom uzyskanie odpowiedzi bez konieczności wysyłania maila czy przeprowadzenia rozmowy telefonicznej. FAQ, czyli Frequently Asked Questions to zbiór najczęściej zadawanych pytań przez […]
Czym jest marketing internetowy?
Niemal w każdej branży konkurencja może posiadać identyczne produkty, czy usługi jak Ty. Żeby jednak „wybić się” i dotrzeć do grona potencjalnych klientów potrzebujesz czegoś więcej niż wysokiej jakości produkty i doskonała obsługa. We wcześniejszych artykułach omówiłem czym jest grupa docelowa i persona. Jednak, aby Twoi klienci dowiedzieli się, że istniejesz na rynku i oferujesz […]
Dobrego marketingowca - 7 cech
Wiele osób twierdzi, że marketingowcem trzeba się urodzić.  Niekoniecznie, możliwości uczenia się są ogromne, niemniej zapewne spotkaliście się z jednostkami wybitnie utalentowanymi w tym zakresie tak po prostu, z natury. Gdyby tak włożyć kilku dobrych marketingowców w laboratoryjną wirówkę dałoby się zapewne kilka cech wyekstrahować. Jakie są cechy dobrego marketingowca? Wyłowiliśmy 7 uniwersalnych. Kreatywność Nazwa […]
Prowadzenie bloga firmowego
akie korzyści niesie prowadzenie bloga firmowego? Szerzej o tym temacie pisaliśmy na naszym blogu. Mówiąc w skrócie: regularnie zasilany w merytoryczne teksty blog zaangażuje użytkowników, zbuduje wizerunek firmy jako profesjonalistów i specjalistów w swojej branży. Ponadto sprawi, że wyszukiwarka popatrzy na Ciebie łaskawszym okiem… długo by wymieniać.  Na pytanie czy warto mieć bloga firmowego, odpowiedź jest jedna, krótka i konkretna: tak. […]
Jak pozycjonować sklep internetowy?
Pozycjonowanie sklepu internetowego Pozycjonowanie sklepów internetowych to jedno z najskuteczniejszych działań marketingowych, które służy jego promocji i reklamie. Dzięki pojawieniu się wysoko w wynikach wyszukiwania będziesz mieć szansę na znalezienie szerszego grona klientów. W branży e-commerce bywa tak, że każdy właściciel biznesu prędzej czy później zetknie się z pojęciem, jakim jest pozycjonowanie sklepu internetowego. Im […]
Link kanoniczny – czym są Canonical i kiedy je stosować?
O tym, czym jest duplicate content oraz jaki wpływ ma na pozycję strony wiedzą nawet osoby dopiero rozpoczynające swoją przygodę z pozycjonowaniem. Duplikaty treści nie są niczym dobrym zarówno w świecie rzeczywistym, jak i w sieci. Niestety, często zdarzają się szczególnie w sklepach internetowych bądź na stronach o bardzo podobnej tematyce. Po wykryciu przez bota […]
Dystrybucja treści w Internecie
Stworzyłeś wspaniały artykuł. Istny wypas, owoc wysiłku szarych komórek, i palców które z zapamiętaniem bębniły w klawiaturę. Majstersztyk. Miodzio! Niestety, o ile nie zakręcisz się dookoła tematu dystrybucji treści to ten miodny tekst pozostanie jedynie dla Twoich oczu. Co chwila internet jest zasypywany gigantyczną porcją artykułów i wpisów blogowych. Dystrybucja treści sprawi, że Twój tekst zwiększy swój zasięg,  zostanie […]
Jak chatboty i ChatGPT wyznaczają przyszłość marketingu internetowego
W kategoriach: Sztuczna inteligencja, Tagi: Chat GPT,
Jak chatboty i ChatGPT wyznaczają przyszłość marketingu internetowego? Wraz z rozwojem technologii coraz więcej firm stosuje automatyzację usług w tym w marketingu internetowym. Innowacje takie jak chatboty i ChatGPT są coraz bardziej popularne, a ich udział w rozwiązywaniu problemów marketingowych jest coraz większy. W niniejszym artykule przyjrzymy się bliżej temu, w jaki sposób chatboty i […]